Me and my joepie verslaving

Hey lieverds,

De joepie, het tijdschrift.

Wie kent het?

Ik was er allezins een tijdje verslaafd aan en vond het dan ook een goed idee om daar vandaag mijn mening over te geven.

Ik heb het leren kennen door een vriendin en vond het gewoon ongelofelijk stoer om die tijdschriften te hebben en altijd alle roddels te weten, zeg maar.

Mijn allereerste joepie, en die heb ik trouwens nog altijd, die kreeg ik na mijn operatie aan mijn voetjes.

Ik had van mijn opa een beetje geld gekregen waar ik dat tijdschrift van heb gekocht en daarna ook nog een deel van een boek mee heb betaald dus het was echt goed benut volgens mij maar ja,

Daar hebben we het nu niet over.

Ik had daarmee dus mijn eerste joepie gekocht en je gelooft nooit wie daar net die week op de cover stond:

Jawel, mijn grote idool: Taylor Swift!

Nadat ik hem had gelezen wou ik dat vaker.

En zo ging ik bijna elke week met een vriendin de joepie kopen.

Ik zeg bijna want de eerste 6 maanden na de eerste joepie heb ik er nooit een gekocht maar na een tijdje wou ik het weer eens en zo is mijn joepie verslaving eigenlijk begonnen.

Ik kocht de joepie en las hem altijd heel snel uit.

Vorig jaar met kerstmis had ik dan een abbo gewenst en die heb ik dan toen ook gekregen! Danku daarvoor!

Elke week keek ik naar woensdag uit om mijn tijdschriftje weer te krijgen en lezen en daarna aan huiswerk te beginnen en daarna weer alle roddels te kennen.

Maar toen was er eens een woensdag waarop ik weer uitkeek en toen ik mijn joepie eindelijk had gekregen begon ik hem te lezen,

En eerlijk is eerlijk, ik blader nooit door mijn joepies.

Bij andere tijdschriften wel maar bij de joepie niet, daar lees ik elk woord van bladzijde een tot aan bladzijde…

En aan het einde stond dat er een maandelijkse joepie ging komen.

Dat vond ik helemaal niet leuk en aangezien ik het liefst wou dat de joepie elke dag kwam in de plaats van elke week was ik ook een beetje teleurgesteld.

Ik ben er nog altijd van overtuigd dat ik het beter vond toen het wekelijks was.

Het is dan misschien dikker, het maakt mij niet uit of ik er een half uur aan bezig was om het uit te lezen of euh… 2 uur.

Ik las het sowieso in een dag uit.

Nog een minpunt is dat als je abbonnement is afgelopen ze het tijdschrift maar blijven sturen en je verplicht bent om te betalen.

Dus in het eindeffect vond ik de joepie veel beter vroeger.

Dit is mijn eigen mening en het kan heel normaal zijn dat jij het nu veel leuker vind maar ja…

Het blogpostje is nu niet zolang geworden als ik anders altijd probeer te doen maar alsnog hoop ik dat jullie het leuk vonden.

Laat me weten of jullie zo iets leuk vinden!

Hartjes,

Charlotte


Plaats een reactie