Een brief voor…

Hoi meisjes en jongens,

Ik heb vandaag een soort verhaal ofzo voor jullie.

Dit is puur verzonnen alleen heb ik er de namen van vrienden in gebruikt omdat ik niet zo creatief ben.

Ook is de titel van versus a gepakt omdat ik niet creatief genoeg was voor een eigen titel.

Zoals al gezegd, dit is heleeeemaal verzonnen!

Hoop dat jullie het leuk vinden.

Hey ….,

Ik heb een brief voor jou, weeral!

Ik denk dat je het op de pc minder snel zult ontdekken als in een envelop waar u naam opstaat.

Op school lachen ze de hele tijd met me over jou en dat vind ik leuk!

Hoemeer ik aan je mag denken hoe beter!

Ik geniet graag van je aandacht!

Ik luister net naar het liedje all i want van emma bale.

Het doet me denken aan december, toen je de eerste keer met mijn gevoelens zat te spelen.

Die avond weende ik de hele tijd op dit en nog andere liedjes, besef jij dat eigenlijk wel.

De pijn die ik toen had komt half terug.

Je hebt nu toegegeven dat het fout was van jou maar het enige wat ik toen dacht was:

Waarom doet hij nu zoiets.

Laat me dan liever stil verliefd zijn dan dit.

Ik lag serieus op mama haar schoot en dat is al lang niet gebeurt.

Pff, opluchtend en toch moeilijk om dit op te schrijven met dat liedje op de achtergrond.

Emma bale, dankje voor het uitlaten van gevoelens door jou liedje.

De volgende keer was pasen.

Het was een mooie tijd, en ik genoot ervan omdat ik wist dat jij er nog niet klaar voor was.

Wat ik ook wel begrijp als 12 jarige, ik had gewoon teveel romantische films gekeken.

Ik weet nog altijd hoe blij ik was als jij om mij moest lachen of mij schatje noemde,

Of als we samen gingen wandelen!

Heel volwassen enzo maar echt gebeurd en mooi.

Die avond toen je mij stuurde dat het weeral uit was vond ik het niet meer zo erg.

Jawel, ik vond het erg maar ik snapte je.

Ik dacht na… de volgende dag  vertrok ik naar oostenrijk en in de autorit naar daar kwam het verdriet een beetje.

Maar we waren en zijn nog altijd de beste vrienden. Ik zou nooit zonder jou kunnen.

Of op marie haar verjaardag, ik weet het nog goed.

Sophie en jij hadden ruzie en natuurlijk was ik aan sophie haar kant en lucca aan die van u.

Op een gegeven moment was ik weer hopeloos van verlangens.

Toen begon ik bijna te wenen, dat heb ik die avond nog meer gedaan.

De knuffels die Sophie mij toen gaven waren zo lief.

Daarna kwamen we even terug en gingen weer disscusieren.

Ik en sophie waren de hele tijd zo van: je speelt heel de tijd met onze gevoelens, heb je dat wel door.

Dit is echt niet leuk hoor, wat denk je wel?

En toen  begon ik de eerste keer te wenen

Toen sophie en jij eindelijk gingen praten was ik met lucca aan het praten.

Ik weet niet meer wat hij zei maar op een gegeven moment zei ik:

En wat als ik ook gevoelens heb.

Ja, toen had hij het wel door.

Gelukkig waren sophie en jij klaar met praten en vertelde ik het aan sophie wat ik tegen lucca had gezegd.

Toen was er weer iets waardoor lucca en ik opeens weer tegenover elkaar stonden.

Hij begon er dus weer over en ik zat de hele tijd te zeggen dat ik het gewoon vriendschappelijk bedoelde maar wie gelooft dat nou?

Maar goed, toen waren sophie en jij helemaal uitgepraat en was alles weer goed.

Ik en sophie gingen ergens anders zitten want ik wist bijna zeker dat lucca alles aan jou ging vertellen en daar wou ik niet bij zijn.

Op de plaats waar we toen waren begon ik weer te wenen.

Net toen ik na een halfuur bijna uitgeweend was kwam jij en zag natuurlijk dat ik aan het wenen was.

Hoe snel ik ook mijn tranen wegveegde, natuurlijk had jij het gezien.

jij zei, Ooh sorry.

En dat vond ik schattig.

Sophie ik en jij waren een tijdje aan het praten en toen zei jij:

Charlotte, mag ik u iets vertellen?

Ik zei: euh ja zeker??

Dit stukje vind ik grappig want je deed dus zo heuheem want jij wou dat sophie weg ging en zij had dat niet door!

En wat vinden jullie ervan?

Het vervolg komt de volgende keer.

Of nooit meer als ik hier niet meer aan verderschrijf maar dat zien jullie nog wel.

Sorry trouwens als er schrijffouten of vergeten leestekens inzitten.

Dit was gewoon een opkomende tekst die ik neerschreef en waar ik niet helemaal aan spelling heb gedacht.

Hartjes,

Charlotte


Plaats een reactie