Pray for Paris

Ik wens iedereen die iemand is verloren alle sterkte van de wereld.
Waarom?
Waarom moet er gevochten worden in de plaats van eens een goed gesprek te hebben.
Waarom zou iedereen hetzelfde moeten geloven?
Waarom doden ze al deze onschuldige mensen?
Zoveel vragen en zo weinig antwoorden.
Ik vind het vreselijk!
Daarom wil ik gewoon iedereen sterkte wensen,
alle gewonden,alle familieleden, iedereen!
Ik wil geen angst uitspreken maar wel hoop!
Dat is wat we nu nodig hebben.
Of dit nog normaal is?
Nee, maar daar kunnen we nu niets aan veranderen.
Overal, op elk social platform zoek ik prayforparis.
Allemaal lees ik de posts door of bekijk ik de fotos en allemaal like ik ze.
De liefde van mensen die andere mensen helpen is onbeschrijfelijk lief en goed.
Als wij dit kunnen, waarom kan de IS dit dan niet?
Of waarom kunnen we dan niet altijd zo open en lief en goed zijn?
Het enige wat ik nu kan doen is hopen,
hopen dat dit niet meer lang gaat duren.
Dat we eindelijk een goed gesprek kunnen hebben en allemaal anders kunnen zijn.

Charlotte en Sophie ❤


Plaats een reactie