Wat ik mis

Hoi iedereen,

Ik heb iets anders dan normaal vandaag voor jullie.

Ik ga jullie een gedichtje laten lezen dat ik zelf heb geschreven,

Hoop dat jullie het leuk vinden want ik wil dit wel vaker doen.

In mijn vrije tijd schrijf ik buiten het bloggen ook heel graag gedichtjes en verhalen en het leek me wel leuk om dit met jullie te delen.

Ik zal eerlijk zijn, ik vind dit ook een goed idee om eens te uploaden als ik nog niets heb voorzien omdat de verhalen altijd al geschreven zijn en ik ze alleen nog maar hoef over te schrijven.

Ook vind ik het gewoon leuk om mijn creatieve kant eens te laten zien.

Ik schrijf bijna altijd romantische verhalen, dat vind ik gewoon heel erg leuk!

Of als ik dan eens iets anders schrijf is het meestal een soort van dagboek zoals Het leven van een loser.

Ik weet nog iets, ik moest altijd gedichten schrijven voor school en daar is mijn passie gegroeid.

Toen ik in het zesde leerjaar nog eens een gedicht moest schrijven was ik dus al veel verder dan de meesten en mocht ik dus mijn eerste zinnen als allereerste gaan voordragen aan de klas,

OMG, ik schaamde mij zo!

Toen ik klaar was kreeg ik van iedereen te horen dat het echt mooi was geworden,

En amaai… wat was ik toen trots!!

Maar oké, nu gaan jullie kennismaken met mijn allereerste gedicht ooit dat ik moest schrijven in opdracht voor school.

Hier is mijn korte gedicht Wat ik mis!

Wat ik mis

 

De kinderen die stoeien,

ze doen mijn hart groeien.

De bloesems in de bomen,

Ze doen mij dromen.

De bloemetjes rood,geel,groen,oranje en blauw,

Ze doen me denken aan JOUW!!!

De lammetjes in de wei,

Die maken me blij.

Maar het enige wat ik echt MIS,

Dat ben JIJ.

 

 

 

Van C voor …

 

Oef, spannend momentje.

Wat vonden jullie ervan?

Hartjes,

Charlotte


Plaats een reactie