Generaldecoration by Jules Wabbes armband

Hoiiiii,

Ik heb een nieuwe armband!!!

Hij is echt heel mooi en ik ben er verliefd op.

Daarom wil ik hem vandaag aan jullie tonen.

Kijk je even mee?

WP_20151004_20_12_06_Pro

Dit is de armband in het mooie zakje en met het reclame kaartje!

Het licht is niet perfect, sorry.

Ook zie ik, slimmerik dat ik ben, dat ik het kaartje omgekeerd gefotografeerd heb.

Sorry voor al deze stupid little things!

WP_20151004_20_13_10_Pro

En hier hebben jullie de info op de achterkant van het kaartje, mijn goede camera is kapot gegaan(BAAAALEN!!!) dus is dit gefotografeerd met mijn samsung tablat.

Er staat:

  • Vincet Colet
  • 00 32 475 53 19 14
  • 20 Route de Beaumont 138 Lasne Belgium
  • vincent@generaldecoration.com
  • www.generaldecoration.com

WP_20151004_20_14_39_Pro

Dit is de armband, zoals jullie zien is het echt een heel fijn bandje!

Ik ben er echt gewoon stapel op!

Hij is echt mooi, een soort eyecatcher maar toch ook weer niet omdat hij niet mega-sterk opvalt.

WP_20151004_20_14_42_Pro

Dit is hem van ietsje dichterbij.

Zoals je ziet is het een oog.

Wie kent er die blauwe geluksogen?

Wel, dit is mijn geluksoog!

WP_20151004_20_14_52_Pro

Dit is hem van helemaal dichtbij, de foto is weer erg onduidelijk maar de rand zijn dus allemaal kleine diamantjes in het wit/ transparant.

Het is allemaal zo klein en fijn en prachtig afgewerkt!

Dan is er de rand van de pupil en de pupil zelf.

De rand van de pupil is met kleine lichtblauwe diamantjes afgewerkt, net zoals de rand van het hele oog dus!

De pupil zelf is een grotere donkere blauwe diamant!

WP_20151004_20_15_41_Pro

En dan de allerlaatste foto, de armband op mijn arm!

Hier zien jullie het nog eens duidelijker, het oog is echt heel klein.

Ik heb hem tot nu echt elke dag aangehad(nu ook trouwens).

En vind het zoals ik al honderd keer heb gezegd echt gewoon een schat!


Zo, dit was het dan!

De winkel zelf is niet alleen vol prachtige sieraden maar ook vol mooi versierde kussens en nog veel meer!

Ik ga nu de website eens goed verkennen en misschien zien jullie binnenkort nog iets van generaldecoration voorbij komen.

De blogpost is trouwens niet heel erg lang, sorry daarvoor!

Hartjes,

Charlotte ❤


Plaats een reactie